یک لوگو جذاب چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

نقاشی لوگو
نقاشی لوگو

لوگوی یک علامت گرافیکی کوچک است که یک شرکت، انجمن، سازمان، نام تجاری، تیم، محصول، وب سایت یا شخص را شناسایی می کند.

در محیط درخواستی امروز، لوگو باید چندین معیار را برآورده کند. در میان چیزهای دیگر، یک نشان باید به رسمیت شناخته شود، به یاد ماندنی، آسان به درک و اصلی است. با انواع لوگوهایی که ما را احاطه کرده اند، ایجاد نشان منحصر به فرد و موثر به یک چالش تبدیل شده است.

در عین حال، وظایف سخت تر هیجان انگیز ترین و پاداش دهنده است، درست است؟

لوگو طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است. شما می توانید نماد بصری خود را در وب سایت خود، مواد چاپی (تقویم، جزوه و غیره)، بسته بندی، تابلوها، تابلوهای تبلیغاتی، آگهی ها و بسیاری از زمینه های دیگر استفاده کنید.

با آرم یا بدون متن، لوگو یک ارتباط قوی با نام تجاری شما ایجاد می کند. بنابراین، شما باید با یک نشانه به خوبی فکر کنید که به انتظارات شما برسد و یک تفاوت واقعی ایجاد کند. یک نماد طراحی شده ضعیف نه تنها مانع از ورود مشتریان به شما نمی شود؛ بلکه ممکن است تصور منفی از تصویر شرکت شما ایجاد کند و حتی شما را مجبور به ترک بازار کند

برای ایجاد لوگوی عالی، باید بدانید که چگونه می تواند سودمند برای کسب و کار شما باشد. چگونه می توانید از یک چیز کوچک به عنوان یک لوگو بهره مند شوید؟ نماد خوب در بسیاری از سطوح کار می کند، به عنوان مثال، یک آرایه از توابع مهم را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی نشان تجاری خود به نام تجاری خود، از لیست زیر استفاده کنید.

لوگو شرکتی
لوگو شرکتی

لوگو باعث می شود شرکت شما، محصولات و خدمات آن قابل تشخیص باشد آن را یک تصویر شرکت مثبت و افزایش وفاداری مشتریان خود را.

یک آرم به عنوان یک ابزار ضد جعل و نقاشی عمل می کند، از حقوق کپی رایت و حق مالکیت شما محافظت می کند و طرح اولیه و کیفیت بالا محصولات خود را تضمین می کند.
لوگو ، به عنوان عنصر مرکزی هویت نام تجاری شما، به عنوان مرجع دیگری برای طرح های شرکت های دیگر عمل می کند.

 

 

11 ساله کار گرافیک انجام میدم همیشه می خواستم نقشی تو برندسازی و هویت مشاغل داشته باشم و اون خواسته الان کارن مدیا نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *