پنج نکته برای ساخت یک هویت قوی برند

شرکت طراحی لوگو
شرکت طراحی لوگو

 

“خودت را بشناس”. این یک جمله قدیمی است، اما یکی دیگر از صاحبان کسب و کار به خوبی به آن توجه خواهد کرد. اشتباهات مرتبط با نام تجاری که یک کارآفرین می تواند انجام دهد، مانند اضافه کاری کمپین تبلیغاتی یا عدم شفاف سازی در مورد محصولات شما، اما شاید بزرگترین اشتباهی که یک کارآفرین می تواند داشته باشد داشتن هویت نام تجاری ضعیف است. و در عین حال، این هم همیشه اتفاق می افتد.

چرا این مثل یک معامله بزرگه؟ در مورد زمانی که به مصاحبه شغلی می روید فکر می کنید، احتمالا یک راه خاص را انتخاب کنید، تجربه کلیدی را برجسته کنید یا حتی صدای خود را تغییر دهید تا در گفتگوهای گاه به گاه تغییر کند. اساسا، شما شخصیتی را ایجاد کرده اید که امیدوارم برای مشاغل شما مناسب باشد. به همین ترتیب، نام تجاری شما شخصیت یک شرکت است و اولین تصور مشتری شماست.

با در نظر گرفتن این، پنج نکته محکم برای توسعه یک هویت قوی برند وجود دارد.

1. شما نام تجاری خود را به فروش می رسانید، نه یک محصول.

بازاریابی محور محصول ممکن است پیش از آن عقل باشد، اما اکنون در عصر دیجیتال سریع آتش شما حدود 20 ثانیه برای ایجاد احساسات خود دارید. و این فقط به اندازه کافی طول نمی کشد تا برتری محصول خود را از طریق درخشش. آنچه که شما را به سمت شما هدایت می کند، به اندازه کافی بلند می شود تا به فروش تبدیل شود، تصور یا درک، شما را پرورش می دهد که اساسا مارک شماست. مهم نیست که محصول شما چه محصول خوبی باشد، اگر نام تجاری شما مردم را تحریک نکنید: آنها به سادگی به جاهای دیگر و به سرعت می روند.

2. نام تجاری شما باید منعکس کند که شما واقعا هستید.

مطمئنا، شما باید در مورد آنچه که مشتری می خواهد برای دیدن و تجربه آن را طولانی و سخت فکر می کنم. این کلید است اما این نیز کلیدی است که شما را به عنوان یک کسب و کار در نظر بگیرید و اجازه دهید که مارک تجاری و بازاریابی شما را تحریم کند.

به عنوان مثال، اگر شما طراح وب سایت هستید که متشکل از طرح های ساده و مدرن است، چرا تمام کپی های شما در فونت Serif قدیمی است؟ آیا برای محتویات شما چیزی شبیه Helvetica نخواهد بود ؟ این ها به نظر می رسد تصمیم های جزئی هستند، اما هر کدام به حس مصرف کننده می گوید که شما چه چیزی هستید و چه چیزی را تحویل می دهید. این رابطه مناسب و معتبر بین کسب و کار شما و مشتریان شما ایجاد می کند و زمان قابل توجهی برای آن ارتباط با ژل خریداری می کند تا مشتری شما به یک رقیب برسد.

3. شما فقط به عنوان هنر خود و کپی است.

مهم است که بر نقش عظیمی که هنر و کپی آن در ساخت هویت نام تجاری شما وجود دارد، تأکید کنید. بگذارید بگوییم افرادی که به صفحه هدایت شما می آیند و مجوز طراحی را از دوران Geocities پیدا می کنند، همراه با کپی هایی است که کسب و کارتان را به عنوان “متخصص در استفاده از راه حل های دیجیتال” متمرکز می کند. نه تنها آنها نمی دانند که شما چه کار می کنید، آنها اهمیتی نمی دهند.

مرتبط: روانشناسی رنگ در بازاریابی و نام تجاری

صفحه اصلی شما باید کپی توصیفی داشته باشد که مشتریان بالقوه شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، که طراحی آن را به بهترین شیوه های مدرن UX نشان می دهد. این موضوع صرف نظر از اینکه کسب و کار شما چیست و چقدر بزرگ است، اعمال می شود.

4. خوب است که مجددا براندازی کنید.

شما ممکن است این را بخوانید و برخی از اشتباهاتی که در نام تجاری خود ایجاد کرده اید متوجه شده اید. نگران نباش این کاملا مناسب است که مجددا تبلیغ کنید، مخصوصا اگر احساس کنید که نیاز به تغییر ادراک شرکت در چشم مشتریان بالقوه دارید. به عنوان مثال، فدرال معتبر در حال انجام پروژه بزرگ بازسازی است تا با شرکت های خدماتی مدرن مانند اوبر و لیفت رقابت کند. اگر شما به طرز قابل توجهی بازبینی کنید، هیچ کس را ترسیب نخواهید کرد: برعکس، کسب و کار شما رشد خواهد کرد. و این نیز برای شرکت های کوچکتر کاربرد دارد: در سال 2013، شرکت امنیتی متوسط، به نام SafeMart، استراتژی نام تجاری خود را ارزیابی کرد و به عنوان LiveWatch بازی کرد. آنها از زمان برنده شدن جوایز صنعت و کمک های دولتی کسب کرده اند.

5. با جادوگرها نباشید.

یک نکته نهایی که چیزی از یک هشدار خفیف است: جادوها را برای کار سخت و انعکاس جایگزین نکنید. اگر هویت نام تجاری شما در جایی قرار نگرفته باشد، هیچ مبلغ کتابهای الکترونیکی، وبینارها یا استراتژیهای SEO نمی تواند آن را ذخیره کند.

البته، تمام موارد فوق می تواند راهکارهای مفید باشد، اما این مسئله ابتدا اولویت دادن به اولویت است. مشخص کنید که چه کسی هستید، آنچه شما باید ارائه دهید، و آنچه مردم نیاز دارند. شما آن را نه تنها به مشتریان خود، بلکه به خودتان نیز می دهید.

 

کارن لوگو

لوگو اولین معرفی شرکت به مصرف کنندگان است. در حالی که این تنها عامل مصرف کننده در هنگام خرید نیست، یک لوگو می تواند یک دعوت جذاب برای یادگیری بیشتر باشد.

Read More

هویت برند خود را به ما بسپارید

لوگو اولین معرفی شرکت به مصرف کنندگان است. در حالی که این تنها عامل مصرف کننده در هنگام خرید نیست، یک لوگو می تواند یک دعوت جذاب برای یادگیری بیشتر باشد.

Read More

 

 

11 ساله کار گرافیک انجام میدم همیشه می خواستم نقشی تو برندسازی و هویت مشاغل داشته باشم و اون خواسته الان کارن مدیا نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *