لوگو های ماندگار بدون زرق و برق

اکثر ما بر این باوریم که لوگوهای زیادی در جهان وجود دارد که ما به راحتی آن را فراموش می کنیم و سپس لوگو های عالی وجود دارد که ما همیشه می توانیم آنها را شناسایی کنیم (حتی بدون نام برند).

اما چه چیزی در مورد یک لوگو وجود دارد که شما به راحتی تشخیص می دهید ؟

در مورد طراحی که می تواند حافظه و یا حتی یک احساس خاص را در بر دارد، چه چیزی است؟

طراحی لوگو مناسب
طراحی لوگو مناسب

اگر شما به دنبال یک لوگو برای شرکت خود هستید، در موقعیت منحصر به فردی هستید تا تأثیر زیادی در مورد اینکه مصرف کنندگان برند شما را راحت تر درک  کنند.

همه آنچه را که شما انجام می دهید و به عنوان بخش اعظمی از کسب و کار خود میدانید و همچنین چشم انداز خود را در باره هویت شرکت خود را بگویید ، از ابتدا حائز اهمیت است که بیانیه ای منسجم و واضح در رابطه با پیام شرکت شما ارائه دهید ، تا طراح دید دقیق تری از اساس شرکت شما داشته باشد

لوگو مناسب شرکت
لوگو مناسب شرکت

و در حالی که یک لوگو ممکن است به نظر ساده بیاید،اما طراحی آن داری یک پیشینه تفکر بزرگ میباشد و همیشه آسان نیست. این شامل بسیاری از تحقیقات بازار، دانش عمیق از خریداران و درک ذهنی از اصول طراحی لوگو است. اغلب طراحان تمام زوایا دید را برای یک لوگو در نظر و حتی ایجاد می کنند و نمونه های بسیار مختلفی را آماده می کنند قبل از اینکه حتی با شما به اشتراک بگذارند و در نهایت یک یا دو لوگو را به شما پیشنهاد می کنند.

 

 

 

11 ساله کار گرافیک انجام میدم همیشه می خواستم نقشی تو برندسازی و هویت مشاغل داشته باشم و اون خواسته الان کارن مدیا نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *