لوگو ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

لوگوتصویر

یک logomark حاوی تنها علامت گرافیکی است، بدون یک عنصر متنی. انتقال جوهر شرکت شما از طریق تصاویر به تنهایی دشوار است. برای ایجاد آرم شرکتی کامل بدون کمک متن، طراح باید حرفه ای واقعی باشد. از جمله انواع نشانه ها، علامت های تجاری در نظر گرفته می شود سخت ترین برای به دست آوردن درست است. علامت تجاری هوشمند می تواند نام تجاری خود را به نقطه کانونی، آن را فورا شناسایی (فکر می کنم اپل، مرسدس، شل، میتسوبیشی، و غیره). با این حال، لوگو تصویر تنها 4-5٪ از تصاویر شرکت های مدرن را تشکیل می دهند.

لوگو تایپ

لوگوتایپ یک لوگو شامل متن نوشته شده در فونت تلطیف شده است. بسته به نیاز شما، می توانید فونت ساده یا تایپوگرافی پیچیده تر را انتخاب کنید. متن در نماد شما می تواند به صورت یک نام شرکت، یک اختصار، یک شعار، شعار و غیره باشد. هنگام طراحی لوگو، حتما یک ترکیب رنگ فونت و هماهنگ ایجاد کنید. شما نمی توانید حروف خود را در رنگ های تصادفی رنگ کنید و از مردم انتظار داشته باشید که با نشان خود ارتباط برقرار کنید. چندین شرکت مشهور (کوکا کولا، دیزنی، eBay و FedEx) از لوگو تایپ برای تعریف شخصیت های خود استفاده می کنند. در حال حاضر، لوگوتایپ ها حدود 30 درصد از کل آرم ها را تشکیل می دهند.

 

لوگو ترکیبی

علائم ترکیبی حدود 60 درصد از شرکت ها ترجیح می دهند هر دو علامت گرافیکی و متن را در لوگو خود قرار دهند. شما می توانید بگویید که علامت ترکیبی شامل بهترین از هر دو جهان است. در نتیجه، یک آیکون موثر به همراه نام شرکت شما به صورت جذاب نمایش داده می شود. اگر علامت ترکیبی را انتخاب می کنید، آماده می شود تا کار اضافی انجام دهید. شما باید ترکیب متن تصویر متناسب را ایجاد کنید و از راه حل های بزرگ و پرطرفدار جلوگیری کنید. اگر شما به دنبال یک آرم وب سایت هستید، علامت ترکیبی بهترین نامزد است.

 

11 ساله کار گرافیک انجام میدم همیشه می خواستم نقشی تو برندسازی و هویت مشاغل داشته باشم و اون خواسته الان کارن مدیا نام دارد.

یک دیدگاه در “لوگو ها به چند دسته تقسیم می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *